یا صاحب الزمان   ، تکبیر گویان سر از تن مردمان جدا میکنند  و نام جدت را صدا میزنند  و امید بهشت دارند ، در کدام دین و آئین  الهی  سر بریدن  باعث فزونی قرب به خداوند است .  

من خداوندی را می پرستم که فرموده دروغ نگوئید ، کسی را  قتل نرسانید ، با یتیمان مهربان باشید ، با اسیران مدارا کنید ...

من پیامبری را می پرستم  که فرمولده خداوند را به من ابلاغ نموده که دروغ نگویم ، قتل نکنم ، زنا نکنم ، نماز بخوانم ، با مردم مهربان باشم ، حسد نورزم ، غیبت نکنم ...

من پیشوایانی دارم که دستورات خداوندی را که به رسولش ابلاغ نموده برای من تبین نمودند و به من امر نموده اند که دروغ نگویم ، قتل نکنم ، زنا نکنم ، حسد نورزم ، غیبت نکنم ، تهمت نزنم ، با یتیم مهربان باشم ، به دیگران سلام کنم ، عفت کلام داشته باشم ، حیا داشته باشم ...

من  ، 

من ،

من خداوندی را که بگوید مردم  مثله کن تا تو را به بهشت ببرم ، زنا کن  به اسم جهاد نکاح ، به مردم کشوری دیگر حمله کنم  و آنها را مثله کن   قبول ندارم     ، خداوندی که اینها را بگوید خدا نیست شیطان است که خود  را به جای خدا جا زده ، شیطانی  است که در پوست گوساله سامری جا  شده  و ندا می دهد مرا بپرستید . 

من  محمدی را که دستور به جهاد نکاح داده  قبول ندارم ، من محمدی را که دستور قتل و سر بریدن مردم بیگناه را داده نمی پرستم .

لعنت خداوند یکتا ، خدای محمد بن عبدالله ، خدای  علی بن ابیطالب بــــــــر  خدای داعش ،  محمد داعش