Image result for instagram profile layout 2015

هر کی لایکت کنه تو هم باید اونا لایک کنی ؟

متاسفانه در اینستاگرام شاهد این موضوع به وضوح هستیم که برای بالا رفتن میزان بازدید یک پیج اکثر افراد اقدام به دنبال کردن پیج دیگران می کنند تا دیگران نیز پیج آنها را دنبال کنند و به این طریق ( اشتراک گذاری ) آمار بازدید پیج خود را بالا ببرند . اما به چه قیمتی ؟

آیا لایک کردن تصویر شخصی یک آقا توسط یه خانم و بالعکس می تواند مورد مناسبی برای افزایش بازدید آمار بازدید یک پیج باشد  و یا قرار دادن عکس آرایش شده یک خانم در پیج اینستا گرام ؛

آیا در یک پیج عمومی فقط افرادی که شما می خواهید می توانند از پیج شما بازدید کنند ، مسلما نه ، پس چطور به خود اجازه می دهید عکسهای خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار دهید . ایا شما آلبوم خانوادگی خود را برای هر غریبه ای که از جلو در خانه شما عبور کند باز می کنید و از اومی خواهید که از آلبوم شما بازدید کند .

حتی در کشورهای غیر متمدن و یا حتی متمدن چنین ویژگی وجود ندارد و کسی چنین عملی را انجام نمیدهد پس چگونه است که شما لحظات شیرین و یا تلخ زندگی خود  را که عکس تهیه کرده اید در اختیار دیگران قرار می دهید .

حتی کسانی هم که پیج خود را به صورت قفل شده قرار داده اند نیز از این موضوع مستثنی نیستند چرا همانطو که گفته خواهد شد فضای سایبری کاملا ناامن است.