امشب تو مسجد نماز که تموم شد دیدم یه بنده خدایی کنارم نشسته و بعد از تموم شدن نمازش شروع کرد به رقص برره ای  دست و صورتش را یه بار به  راست بعد هم یه بار به چپ  و بعد هم یه بار به جلو ، یه لحظه یاد طنز برره افتادم و خندم گرفت . بعد از نماز مستحب هستش که سه بار تکبیر بگی و بعد از هر تکبیر هم دستها را تا محاذی گوش ( کنار گوش ) بالا ببری و در دفعه اول نگاه به راست بعد چپ و بعد هم جلو کنی  . 

حالا ببین  این بندگان خدا تکبیر را چطوری انجام میدم البته فی النفسه اون بنده خدا شاید متوجه نبوده اما چیزی که مهمه اینه که این عمل تقریبا شایع هستش یعنی بیشتر افراد تکبیر پایانی را اینجور انجام میدن حالا حسابش را کنید یه بچه کوچک که می خواد بیاد یاد بگیره چطوری یاد میگره. 

یه مطلبی یادم اومد بد نیست اینجا اونم بگم  یه روز با پسر  4 سالم رفته بودیم مسجد دیر رسیدیم  به جماعت ، گفتم من هر کاری کردم تو هم انجام بده  گفت باشه ، خلاصه وارد نماز شدیم حین نماز سرم می خوارید سرم را خواروندم دیدم این بنده خدا هم داره سرش را می خارونه ،  با خودم گفتم میگن بچه طوطی واره اینه 

علی ای حال ، منظورم این بود که تا جایی که میشه این جور مسائل را باید گوشزد کنیم مخصوصا توسط  امام جماعت .

التماس دعا