رفتم دیدم همه با هم نشستن دم در خونه یکی از رفقا و دارن با آب و تاب تعریف می کنن  دیدی چطور هکش کردم ، اون یکی می گفت بابا این که کاری نداشت من مودم همسایمون را هک کردم ادعاش میشه میگه مودمش دی لینکه تنظیماتش هم خودش انجام داده طوری که هیچکی نمیتونه هکش کنه ، دیشب هکش کردم یه فیلم یه گیگی هم دان کردم  تا حالش جا بیاد دیگه از ....  نکنه . 

عجب روزگاریه !!!!!

هک

 هک وای فای شده یه کاره جدیده و خارق العاده ، خوب اینهم یه جور دزدی ، دزدی که این نیست حتما از دیوار مردم بالا بری ، اینم یه جور حروم خوری دیگه ،  تو محرم و عاشورا هم که میشه لباس مشکی میپوشن میگن عزادار حسینیم ، امام حسین عزادار برا چی می خواد ، امام حسین ندای هل من ناصر ینصرطنی سر داد گفت کی که منا یاری کنه از اون  زمان تا الان ، هر کی موتونه امام حسین را یاری کنه اون یار امام حسینه ، بابا هکرا ، بابا قویا ، بابا کار قشنگا ، دست بردارید ، اینم حروم خوری ، اون طرف اگه راضی نباشه که حتما راضی نیست ، اون دنیا گیرید ها .

جالب تر اینه که برنامه هک را کسی دیگی نوشته ، اصلا از اصطلاحات هک هیچی نمودنن ، حتی معنی ping هم  نمودونن اونوقت به خودشون میگن هکر  ، وا ویلا به هکرهای اینجوری

هکر

بعدهم فردا پس فردا که اینا بزرگ شن و صاحب بچه شن میبینن بچه شون نابکار و حرف گوش نکن شده میگن ای بابا چرا اینطوری شده ، اثر همین کارای امروز عزیزای من ، از همین امروز توبه کنید ، دست بردارید ، باور کنید دزدی شاخ و دم نداره ، مواظب باشید 


امام حسین (ع) در زور عاشورا  می خواست با جماعت یزیدیان صحبت کند اما انها سر و صدا می کردند  آن حضرت وقتی دید که کلام حقش در دل سخت تر از سنگ کوفیان اثر نمی کند علت را این سخت دلی و عدم کرنش در برابر حق را لقمه های حرامی برشمرد که شکمهای کوفیان از آن پر شده بود: فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُکُمْ مِنَ الْحَرَامِ وَ طُبِعَ عَلَى قُلُوبِکُمْ؛ شکمهایتان از حرام پر شده و بر قلبهایتان مُهر خورده است.(5) حداقلش این است؛ غذای آن چند روزی را که اینها در کربلا مستقر بودند عمر سعد به آنها می داد. او با کیسه های زر اموی یا تصرف حرام در بیت المال مسلمین غذا تهیه می کرد و در شکم اینها می ریخت لذا شکم همه از حرام پر بود و چون اینگونه بود هر وقت ولیّ خدا و امام عصرشان اراده می کرد که با اینها سخن بگوید سر و صدا می کردند و هلهله سر می دانند و حاضر نمی شدند تا به کلام آن حضرت گوش فرا دهند تا جایی که امام علیه السلام خطاب به آنها فرمود: وَیلَکُم مَا عَلَیکُم أن تَنصِتُوا إلَیَّ فَتَسمَعُوا قَولِی؛ چرا ساکت نمی شوید تا حرفم را بشنوید؟ اینجا بود که خود حضرت علت را بیان کرد و فرمود: فَقَدْ مُلِئَتْ بُطُونُکُمْ مِنَ الْحَرَامِ.

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: إِذَا وَقَعَتِ اللُّقْمَةُ مِنْ حَرَامٍ فِی جَوْفِ الْعَبْدِ لَعَنَهُ کُلُّ مَلَکٍ فِی السَّمَاوَاتِ وَ فِی الْأَرْضِ؛ هرگاه لقمه ای حرام در شکم بنده ای از بندگان خدا قرار گیرد تمام فرشتگان زمین و آسمان او را لعنت می کنند(6)؛

منبع احادیث :تبیان